25 września 2023
Przyspiesz proces reklamacyjny w swojej firmie
Zależy Ci na dopasowanym do Twojej branży systemie obsługi reklamacji? Sprawdź najlepsze funkcje usprawniające proces reklamacji w Twojej firmie.
Spis treści:
- Zastanawiasz się na wyborem programu do obsługi reklamacji? Poznaj narzędzie od Certusoft
- E-reklamacja a wizerunek biznesowy firmy
- Zarządzanie procesem reklamacji może być łatwiejsze
- Obsługa reklamacji online i system do zgłoszeń serwisowych w jednym
Zastanawiasz się na wyborem programu do obsługi reklamacji? Poznaj narzędzie od Certusoft
Prowadzisz sprzedaż e-commerce i poszukujesz dobrego systemu obsługi reklamacji? Chcesz przyspieszyć pracę e-sklepu, umożliwiając szybką obsługę reklamacji online? Nic prostszego! Połącz aplikację do rozpatrywania reklamacji z innymi modułami informatycznymi swojej firmy. Jest to możliwe dzięki personalizowanemu systemowi automatyzacji reklamacji od Certusoft, który z powodzeniem integruje się z większością systemów ERP i umożliwia dostosowanie systemu reklamacji do działającego już w firmie rozwiązania informatycznego. Pracując w internetowym systemie obsługi klienta, obniżasz całkowity koszt systemu rozpatrywania reklamacji w porównaniu do ręcznej obsługi reklamacji. Zmniejszasz również zaangażowanie pracowników, zyskując jednocześnie automatycznie wykonane zadania w sprawnym systemie obsługi i szybką obsługę klienta, co korzystnie wpływa na wizerunek Twojej firmy. Działając w dopasowanym systemie reklamacji, niwelujesz błędy, które mogłyby się pojawić przy dużej ilości rozpatrywania reklamacji ręcznie przez pracowników. Dzięki temu czas pracownika może być wykorzystany do innych, znaczących celów w rozwoju biznesu.
Wdrażanie narzędzi technologicznych do prowadzenia firmy znacząco wpływa na lepsze zarządzanie czasem pracownika i wprowadza rozwiązania systemowe usprawniające procesy takie jak zarządzanie zgłoszeniami i powiązanymi z nimi formularzami reklamacji, przetwarzaniem danych reklamacyjnych oraz generowaniem raportów.
Dzięki temu zyskujemy pełen wgląd w system rejestracji zgłoszeń, a także generujemy automatyczne powiadomienia o decyzji pozytywnej lub odmownej bezpośrednio do klientów. Oprogramowanie do obsługi reklamacji skraca czas oczekiwania na odpowiedź, a tym samym na końcowe zadowolenie klienta. Organizacja procesu obsługi reklamacji w elastycznym systemie informatycznym wpływa na uproszczenie obsługi reklamacji i niezgodności, wpływając pozytywnie na podwyższenie standardów w realizacji zleceń reklamacyjnych.
E-reklamacja a wizerunek biznesowy firmy
Klient, odwiedzając sklep internetowy, zwraca uwagę na aspekt gwarancji zwrotu środków lub wymiany w przypadku, gdy produkt nie spełni jego oczekiwań. Ważna jest zatem nie tylko cena, ale również jakość obsługi, co w przypadku niezgodności towaru z umową ma ogromne znaczenie. Współczesny konsument docenia e-sklepy za obsługę płatności online i sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji. Elementy procesu reklamacji muszą więc być spójne z polityką firmy i przewidywać różne scenariusze obsługi reklamacji w odniesieniu do konkretnych powodów zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłoszenie reklamacji w systemie odbywa się za pomocą prostego formularza, klient na bieżąco jest informowany o zmianie statusu wniosku online, a cała obsługa zlecenia reklamacyjnego zostaje skrócona do minimum. Dzięki automatyzacji procesu klient otrzymuje zaktualizowane, automatyczne powiadomienia o decyzji i etapie prowadzonych działań. Przyspieszenie obsługi reklamacji znacząco wpływa na uzyskanie zaufania klienta i szansę odwiedzenia Twojego e-sklepu ponownie.
Zarządzanie procesem reklamacji może być łatwiejsze
Obsługa reklamacji towarów najczęściej nie należy do najprzyjemniejszych elementów obsługi klienta. Często wiąże się z nieprzyjemną presją klientów oczekujących jak najszybszej odpowiedzi ze strony e-sklepu i wzajemną wymianą korespondencji e-mail. Aby zniwelować takie sytuacje, warto uruchomić narzędzia reklamacyjne, które będą realnym wsparciem procesu obsługi reklamacji i usprawnią procesy związane z zarządzaniem dokumentacją, zbieraniem feedbacku od klientów oraz zapewnią automatyczne tworzenie protokołów z przeprowadzonych transakcji.
Elastyczny system do obsługi reklamacji od Certusoft z łatwością poddaje się integracji z większością systemów ERP na rynku i jest wygodnym systemem zarządzania zwrotami i reklamacjami.
Firma Certusoft, jako dostawca systemu do obsługi reklamacji, dokłada starań, by skalowalny system do obsługi reklamacji nie zawiódł oczekiwań inwestora. Jeśli stoisz przed wyborem systemu reklamacji, możesz uzyskać u nas pomoc i doradztwo w zakresie konfiguracji programu do reklamacji i obsługi klienta w swojej firmie, a także zapytać o inne moduły dostępne w naszej ofercie. Jesteśmy przekonani, że korzystanie z profilowanego pod daną branżę systemu będzie niezawodnym narzędziem w procesie realizacji reklamacji i innych zagadnień związanych z prowadzeniem firmy. System zarządzania procesami w firmie nada nowej jakości w prowadzeniu działań biznesowych. Lata doświadczeń w tworzeniu oprogramowania dla firm utwierdzają nas w przekonaniu, że wybór profesjonalnych systemów informatycznych do zarządzania procesami biznesowymi wyznacza nowy kierunek dla wielu aspektów działalności firmy. Nasi klienci, dotychczas korzystający z pomocy systemu do obsługi reklamacji, zgodnie przyznają, że funkcje naszego oprogramowania znacznie zmieniły jakość ich pracy i podniosły efektywność działań pracowników.
Obsługa reklamacji online i system do zgłoszeń serwisowych w jednym
Moduł obsługi reklamacji korzysta z ogólnej bazy danych, którą zarządza Twoja firma. Możesz bez problemu tworzyć raporty i wpłynąć na usprawnienie procesu obsługi zgłoszeń serwisowych i reklamacji. Automatyzacja procesu obsługi klienta to wygodne zarządzanie obsługą klienta z głównego panelu systemu, w łączności z innymi modułami skonfigurowanymi z systemem ERP. Z łatwością możesz przyjmować i realizować zgłoszenia serwisowe, otrzymywane w przejrzystych formularzach i usprawnić proces udzielania na nie odpowiedzi. Funkcje systemu obsługi reklamacji od Certusoft są intuicyjne i posiadają wszystkie cechy, którymi powinien wyróżniać się dobry system obsługi reklamacji. Dokładny system rejestracji zgłoszeń umożliwia generowanie szybkich odpowiedzi reklamacyjnych i serwisowych. Program do rejestracji reklamacji zapewni Twojej firmie niezakłócony obieg informacji i profesjonalną obsługę klienta.