Dzięki naszemu rozwiązaniu reklamacja towaru lub usługi bardziej efektywna. System obsługi reklamacji to centralna aplikacja do przyjmowania i obsługi całego procesu reklamacyjnego!
Rozwiązywanie reklamacji jest często czasochłonne i nieefektywne. Pobieranie dokumentów, sprawdzanie dostępności, analizowanie braków i poszukiwanie kontrahentów to tylko niektóre z zadań, które pracownicy muszą wykonać ręcznie, aby zgłosić reklamację. Dzięki rozwiązaniu firmy Certusoft praca staje się sprawniejsza i szybsza, a reklamacja towaru lub usługi bardziej efektywna.
System obsługi reklamacji to rozwiązanie opracowane przez zespół Certusoft jako centralna aplikacja do przyjmowania i obsługi całego procesu reklamacyjnego. Użytkownicy aplikacji mają do dyspozycji ujednolicone środowisko pracy dostępne przez przeglądarkę internetową.
Stworzony przez nas moduł obsługi reklamacji klienta pomaga zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie zwiększając zadowolenie klientów dzięki w pełni zautomatyzowanemu procesowi zarządzania reklamacjami. Oprogramowanie do obsługi reklamacji redukuje również ręczne wprowadzanie danych poprzez powiązanie zakupów, kartotek magazynowych i dostaw.
System zarządzania procesami związanymi z reklamacjami pozwala na budowanie wysokiej jakości obsługi klienta. Nie jest to jednak jedyna domena funkcjonalna programu do reklamacji. Przyjazne i intuicyjne funkcje ułatwiają pracę, dzięki czemu pracownik może poświęcić mniej czasu na obsługę roszczeń, a więcej na wykonywanie swoich obowiązków i budowanie biznesu.
Profesjonalny program obsługi reklamacji dostarcza firmom i całemu łańcuchowi dostaw zdigitalizowane narzędzie do wysokiej jakości obsługi i zarządzania reklamacjami, co jest ważnym elementem nowoczesnej i konkurencyjnej gospodarki.
System zarządzania reklamacjami został zaprojektowany w sposób umożliwiający obsługę różnych typów reklamacji – w tym reklamacji od dostawców, klientów i sklepów.
Każdy typ reklamacji posiada swoją specyficzną funkcjonalność, która jest uruchamiana w momencie złożenia takiego typu. System utrzymuje relacje pomiędzy reklamacjami i związaną z nimi dokumentacją oraz umożliwia przetwarzanie reklamacji zgodnie z określonym procesem biznesowym.
System obsługi reklamacji Certusoft jest stworzony z myślą o integracji z innymi funkcjonalnościami z systemu obiegu dokumentów w firmie. W naszej ofercie posiadamy usługę wdrożenia profesjonalnego programu do obsługi reklamacji. Mamy również doświadczenie wdrożeniowe dla konkretnych branż takich jak sieć sklepów dom i ogród czy operator telefonii komórkowej.
Dodatkowym wsparciem jest rozwiązanie mobilne. Przygotowaliśmy oprogramowanie terminali sklepowych zintegrowane z obsługą dokumentacji magazynowej. Zaletą tego rozwiązania jest to, że wykorzystuje również dokumenty magazynowe, na podstawie których automatycznie generowana jest reklamacja.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!