Projekt realizowany dla P4 wymagał wdrożenia nowej centralnej aplikacji, a następnie jej integracji z istniejącymi systemami IT. Jego celem było zapewnienie komunikacji z systemami sprzedaży i WMS (Warehouse Management System).
Proces zasilania całej rozbudowanej sieci sprzedaży operatora miał odbywać się w dużej mierze w sposób automatyczny. Zgodnie z zasadami wewnętrznej polityki bezpieczeństwa i dostępu do systemów teleinformatycznych, pracownicy powinni mieć dostęp do aplikacji zgodnie z ich poziomem uprawnień. Z uwagi na takie czynniki, jak skala projektu, charakter działalności sieci telekomunikacyjnej i firmową politykę bezpieczeństwa, projekt wymagał instalacji wszystkich rozwiązań na infrastrukturze własnej P4.
Zespół Certusoft zdobywał doświadczenie na przestrzeni lat, pracując między innymi dla takich firm, jak Softlab Sp. z o.o., Asseco Business Solutions S.A., Asseco Poland S.A. Realistyczne i perspektywiczne planowanie oraz ścisła współpraca z kluczowymi użytkownikami pozwoliły z sukcesem wdrożyć nowe rozwiązanie dla największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce, sieci Play.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!