Branża FMCG (fast-moving consumer goods) charakteryzuje się dużą dynamiką. Prezentowanie spójnych i aktualnych danych sprzedawanych produktów to tylko jeden z niezbędnych warunków, jakie postawiła Grupa Lobo przed zespołem Certusoft. Duża różnorodność towarów, szybko zmieniająca się otoczenie rynkowe wymagają od narzędzi takich jak Certusoft PIM więcej niż agregowanie i dystrybuowanie informacji. Dostarczony system PIM dla branży spożywczej posiada funkcjonalności zapewniające automatyczne dynamiczne zarządzanie ceną i dostępnością produktów w wielu kanałach sprzedaży. Wysoki poziom zautomatyzowania zapobiega utracie potencjalnych przychodów. Zmniejszone jest ryzyko niedopatrzenia zarówno pod względem dostępności towarów będących w magazynach firmy, jak również błędnego określenia końcowej cen sprzedaży.
Na potrzeby branży FMCG system zarządzania informacją o produkcie został rozszerzony o takie możliwości jak:
Na potrzeby rotacji towarami z branży spożywczej i FMCG oraz dużego wolumenu produktów z wieloma partiami Certusoft PIM został rozszerzony o funkcjonalność dynamicznego generowania cen. System PIM dla branży spożywczej bierze pod uwagę takie parametry jak stany produktów na magazynach i ich serie. Wyliczenie odbywa się z uwzględnieniem wybranej zdefiniowanej polityki cenowej, która może być określana zarówno dla grup produktów, producentów czy magazynów. Użytkownik systemu ma możliwość ustalania limitów cen. Limity mogą uwzględniać wiele scenariuszy kalkulacji w zależności od modelu sprzedaży i określonych progów sprzedaży. System PIM automatycznie kontroluje by dany towar nie został sprzedany poniżej ustalonego progu opłacalności. Jednocześnie kontroluje, aby towary i ich partie w poszczególnych magazynach były sprzedawane w żądanej kolejności. Poziom złożoności procesu wyliczenia może być określony wyłącznie do punktu sprzedaży i pojedynczego produktu.
Na potrzeby Grupy Lobo i zarządzania informacją o produkcie zespół Certusoft przeprowadził prace umożliwiające łączenie się z dostawcą cyfrowych treści produktowych Nielsen Brandbank. Do systemu PIM dla branży spożywczej są pobierane takie informacje jak dane opisowe produktów, parametry produktów, zdjęcia produktów. Nielsen Brandbank działa na rynkach 39 krajów będąc partnerem kilkudziesięciu tysięcy marek, setek dystrybutorów oraz hurtowni. Certusoft przeprowadził integracje zgodnie z potrzebami klienta a zakres importowanych danych jest określony według potrzeb docelowego charakteru sprzedaży.
System PIM dla branży spożywczej stworzony przez Certusoft to rozwiązanie do dynamicznego wyliczania cen, które zapewnia przekazania tych informacji w celach księgowych. Na potrzeby Grupy Lobo, system Certusoft został zintegrowany z innymi systemami ERP i finansowo-księgowymi. Jeżeli występuje taka potrzeba to wszelkie złożone wyliczenia są przesyłane między własnymi i zewnętrznymi bazami danych. Automatyzacja procesów daje pewność prawidłowości i adekwatności danych finansowych. Rodzaj i zakres integracji przeprowadzono zgodnie z przyjętymi założeniami i zidentyfikowanymi potrzebami Grupy Lobo. Elastyczność rozwiązania i ciągła aktualizacja pozwala na zmianę konfiguracji w każdym czasie.
Branża FMCG (fast-moving consumer goods) charakteryzuje się dużą dynamiką. Prezentowanie spójnych i aktualnych danych sprzedawanych produktów to tylko jeden z niezbędnych warunków, jakie postawiła Grupa Lobo przed zespołem Certusoft. Duża różnorodność towarów, szybko zmieniająca się otoczenie rynkowe wymagają od narzędzi takich jak Certusoft PIM więcej niż agregowanie i dystrybuowanie informacji. Dostarczony system PIM dla branży spożywczej posiada funkcjonalności zapewniające automatyczne dynamiczne zarządzanie ceną i dostępnością produktów w wielu kanałach sprzedaży. Wysoki poziom zautomatyzowania zapobiega utracie potencjalnych przychodów. Zmniejszone jest ryzyko niedopatrzenia zarówno pod względem dostępności towarów będących w magazynach firmy, jak również błędnego określenia końcowej cen sprzedaży.
Na potrzeby branży FMCG system zarządzania informacją o produkcie został rozszerzony o takie możliwości jak:
Na potrzeby rotacji towarami z branży spożywczej i FMCG oraz dużego wolumenu produktów z wieloma partiami Certusoft PIM został rozszerzony o funkcjonalność dynamicznego generowania cen. System PIM dla branży spożywczej bierze pod uwagę takie parametry jak stany produktów na magazynach i ich serie. Wyliczenie odbywa się z uwzględnieniem wybranej zdefiniowanej polityki cenowej, która może być określana zarówno dla grup produktów, producentów czy magazynów. Użytkownik systemu ma możliwość ustalania limitów cen. Limity mogą uwzględniać wiele scenariuszy kalkulacji w zależności od modelu sprzedaży i określonych progów sprzedaży. System PIM automatycznie kontroluje by dany towar nie został sprzedany poniżej ustalonego progu opłacalności. Jednocześnie kontroluje, aby towary i ich partie w poszczególnych magazynach były sprzedawane w żądanej kolejności. Poziom złożoności procesu wyliczenia może być określony wyłącznie do punktu sprzedaży i pojedynczego produktu.
Na potrzeby Grupy Lobo i zarządzania informacją o produkcie zespół Certusoft przeprowadził prace umożliwiające łączenie się z dostawcą cyfrowych treści produktowych Nielsen Brandbank. Do systemu PIM dla branży spożywczej są pobierane takie informacje jak dane opisowe produktów, parametry produktów, zdjęcia produktów. Nielsen Brandbank działa na rynkach 39 krajów będąc partnerem kilkudziesięciu tysięcy marek, setek dystrybutorów oraz hurtowni. Certusoft przeprowadził integracje zgodnie z potrzebami klienta a zakres importowanych danych jest określony według potrzeb docelowego charakteru sprzedaży.
System PIM dla branży spożywczej stworzony przez Certusoft to rozwiązanie do dynamicznego wyliczania cen, które zapewnia przekazania tych informacji w celach księgowych. Na potrzeby Grupy Lobo, system Certusoft został zintegrowany z innymi systemami ERP i finansowo-księgowymi. Jeżeli występuje taka potrzeba to wszelkie złożone wyliczenia są przesyłane między własnymi i zewnętrznymi bazami danych. Automatyzacja procesów daje pewność prawidłowości i adekwatności danych finansowych. Rodzaj i zakres integracji przeprowadzono zgodnie z przyjętymi założeniami i zidentyfikowanymi potrzebami Grupy Lobo. Elastyczność rozwiązania i ciągła aktualizacja pozwala na zmianę konfiguracji w każdym czasie.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!