Programy lojalnościowe dla handlu B2B

Zażyłe relacje biznesowe zawsze są priorytetem. Nie inaczej jest w przypadku Grupy Lobo i jej partnerów biznesowych. Jako zespół Certusoft cieszymy się, że mogliśmy pomóc w ich tworzeniu i zacieśnianiu. Na potrzeby tego wdrożenia powstał moduł do zarządzania programami lojalnościowymi. 

Kluczowe potrzeby programów lojalnościowych B2B 

Program do wygodnego zarządzania programem lojalnościowym

Pracownicy Grupy Lobo swobodnie tworzą programy lojalnościowe, które są zróżnicowane pod względem charakteru (promocje cenowe, promocje z nagrodami), czasu obowiązywania programu czy grupą docelową, do jakiej jest kierowany. 

Program do programów lojalnościowych pozwala na konfiguruję listy produktów powiązanych z danym programem lojalnościowym. Produkty mogą kumulować i realizować punkty zebrane w programie lojalnościowym. System do programów lojalnościowych ma wiele możliwości dzięki czemu można pomijać produkty nisko marżowe a premiować nisko rotujące czy definiować progi ilościowe produktów aktywujących promocje. 

Program lojalnościowy to część nowoczesnego e-commerce

Każdy z klientów biznesowych robiący zakupy na stronie portalu B2B Lobo korzysta z dedykowanego konta. Może przystępować do programów dla niego dostępnych, kontrolować stan swojego konta lojalnościowego, zapoznać się z historią wykorzystania programu lojalnościowego.

Klient robiący zakupy w sklepie e-commerce, za zakupy produktów objętych programem, otrzymuje punkty lojalnościowe. Po zebraniu określonej programem liczby punktów, zgromadzeniu budżetu, może go wykorzystać np. na kolejne zakupy. 

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!

Skontaktuj się