Wybrane realizacje dla firmy WRI

WRI to firma zarządzająca polską siecią hipermarketów budowlanych „dom i ogród”. WRI swoją działalność prowadzi w 10 lokalizacjach. Do połowy 2021 roku w ogólnopolskiej sieci sklepów, a od lipca 2021 rozpoczęła rebranding sklepów do własnej marki. Firma wychodząc naprzeciw potrzebom rynku i dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności na rynku e-commerce. W kwietniu 2022 roku został uruchomiony sklep internetowy dla klientów indywidualnych HIPPER.pl.

Modern online store HIPPER.pl

The company WRI, meeting the needs of the market and the dynamic development of online sales, decided to enter the e-commerce market. The HIPPER.pl online store for individual customers was launched in April 2022. It's not just a convenient tool for online shopping. It's a whole IT ecosystem that combines the brick-and-mortar store with the new online branch. It has made the daily management of the online store, updating product information, efficient inventory management or order processing seamless. Not only in the context of the online store, but at the level of the entire company.

PIM dla sieci sprzedaży stacjonarnej i online

Zaawansowany i sprawny system PIM to nie niezbędne narzędzie do zarządzania bazą produktów. Ma to znaczenie szczególnie w przypadku takich firm jak WRI, które prowadzą sprzedaż stacjonarną w wielu punktach, jak również sprzedaż online.

System obsługi reklamacji

Celem projektu było przygotowanie i wdrożenie nowoczesnego rozwiązania do centralnego elektronicznego procesu obsługi reklamacji dostępnego we wszystkich sklepach firmy WRI.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Masz pytania dotyczące systemów informatycznych lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o sposobach usprawniania pracy w firmie i podnoszenia sprzedaży? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej porady i doradztwa!

Skontaktuj się