16 października 2023
Wdrożenie systemu PIM w sklepie internetowym. Sprawdź, co musisz wiedzieć
Zarządzaj informacjami o produktach w jednym, zintegrowanym systemie PIM. Przechowuj i aktualizuj dane niezbędne w działalności e-commerce.
Spis treści:
- PIM w e-commerce – jak gromadzić informacje o produktach?
- System PIM doskonale wspiera prowadzenie działalności
- Jaki system zarządzania informacją o produkcie wybrać?
- Wdrożenie PIM – od czego zacząć, by zarządzać danymi produktów w jednym systemie?
- Korzyści z PIM w codziennej pracy
PIM w e-commerce – jak gromadzić informacje o produktach?
Jak współcześnie prowadzić sklep online, by spełniał on zamierzone cele, a poziom sprzedaży utrzymywał się na wysokim poziomie? Warto zadbać o kwestie techniczne służące do prowadzenia sprzedaży online, czyli informatyczne rozwiązania dedykowane właścicielom sklepów internetowych. Jednym z nich jest system PIM stworzony przez specjalistów od rozwiązań systemowych. Dzięki PIM gromadzisz i udostępniasz pliki danych produktowych i opisów produktów. Korzystając z rozwiązania PIM, łatwo segregujesz i przenosisz dane oraz numery seryjne oferowanych produktów w dużych bazach danych. Narzędzia systemu PIM będą doskonałym środowiskiem pracy dla dużych sieci sprzedaży internetowej – pozwalają na szybkie uzyskanie informacji o produktach, a także przeprowadzanie procesów reklamacyjnych i zakupowych w szybszym tempie. System PIM zintegrowany z głównym systemem ERP pozwala na sprawną integrację z innymi modułami systemu i wygodne prowadzenie działalności biznesowej na wielu szczeblach. Zainstalowanie profesjonalnych narzędzi służących poprawie wydajności działań firmy znacząco podnosi efektywność prowadzonych czynności i pozwala skupić się na najważniejszych kwestiach zarządzania przedsiębiorstwem sprzedażowym.
System PIM doskonale wspiera prowadzenie działalności
Sprzedaż produktów wiąże się z dużą ilością danych, dlatego tak ważne jest działanie w systemie dbającym o właściwe ich przechowywanie i katalogowanie. Takim ułatwieniem jest zaprojektowany przez Certusoft system PIM, który został wdrożony w wielu przedsiębiorstwach dystrybucyjnych, ciesząc się pozytywnymi opiniami wśród środowisk związanych ze sprzedażą internetową. Pozwala na usystematyzowanie danych, ich szybkie wprowadzanie, przesyłanie i przechowywanie. Inwestycja w system PIM jest gwarancją szybkiego wykonania czynności niezbędnych w sprzedaży online i ułatwia organizację pracy osobom odpowiedzialnym za dane produktowe oraz tworzenie opisów produktów w poszczególnych bazach danych. Głównym zadaniem systemu PIM jest dystrybucja informacji produktowych, natomiast można śmiało połączyć tę funkcję z tworzeniem treści zoptymalizowanych pod kanały sprzedaży. Profesjonalny system PIM umożliwia tworzenie treści w opisach produktów, dobrze zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe, co znacznie ułatwia klientom znalezienie interesujących ich produktów właśnie w Twoim sklepie internetowym. Dzięki oprogramowaniu PIM Twój sklep ma szansę szybszego zdobycia nowej bazy klientów poprzez zajęcie lepszych pozycji w wyszukiwarkach.
Jaki system zarządzania informacją o produkcie wybrać?
Przede wszystkim wybieraj świadomie. Poznaj działanie, funkcje, możliwości integracji, rozszerzeń i przygotuj się na miłą odmianę w swojej pracy. Wybierając indywidualnie zaprojektowany system dla Twojej firmy, umożliwiasz jego pełne dopasowanie do strategii biznesowej i branży, w której działasz. Wskaż cele, na których Ci zależy, a my wdrożymy system PIM dopasowany do Twoich oczekiwań i umożliwimy zarządzanie dużą liczbą danych. Wybierając spersonalizowane systemy do zarządzania informacją produktową, stawiasz na gwarancję bezpieczeństwa i stabilności, co z pewnością przyczyni się do zadowolenia z dokonanego wyboru. Jesteśmy pewni, że korzyści z wdrożenia systemów PIM ułatwiające zarządzanie siecią sprzedaży pozytywnie wpłyną na czas i płynność innych ruchów biznesowych w Twojej firmie. Platforma PIM to wygodne zarządzanie katalogiem produktów bez względu na ilość danych produktowych. Możesz udostępniać swoją ofertę w wielu kanałach sprzedażowych i zyskiwać coraz więcej klientów zachęconych Twoją idealnie dopasowaną do wpisanego wyszukiwania ofertą. Główne korzyści z systemu PIM to przede wszystkim dodawanie produktów i kanałów sprzedażowych w dowolnym czasie, bezpieczne źródło danych produktowych, aktualizowanie ważności informacji produktowej, zarządzanie danymi produktowymi i trwałe budowanie sprzedaży. Potrzeba rozwiązań PIM pojawi się wszędzie tam, gdzie konieczne jest zarządzanie produktem i zapewnienie wysokiej jakości informacji produktowych.
Wdrożenie PIM – od czego zacząć, by zarządzać danymi produktów w jednym systemie?
Chcesz się dowiedzieć, jak rozpocząć działanie w systemie PIM oraz poznać zalety korzystania z PIM w Twojej branży? Chcesz korzystać z pełnych funkcjonalności systemów PIM i wywołać wzrost sprzedaży? Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i zaproponować rozwiązania pozwalające na usystematyzowanie działań w całej firmie zajmującej się sprzedażą online. Dostępne systemy PIM stanowią przede wszystkim realne narzędzie do zarządzania informacją produktową.
Bazy danych PIM doskonale sprawdzają się w branży e-commerce, a wdrożenie PIM w sklepie internetowym umożliwia szeroką sprzedaż produktów i przedstawienie swojej oferty w wielu kanałach sprzedaży B2B oraz B2C.
Jeśli chcesz skorzystać z narzędzi klasy PIM, zachęcamy do kontaktu. Od lat świadczymy usługi z zakresu oprogramowania dla firm, a zespół naszych specjalistów krok po kroku przeprowadzi Twoją firmę przez obsługę danych kanałów i całościowe funkcjonowanie systemu PIM. Dzięki centralnemu repozytorium umożliwiamy spójność danych, płynne zarządzanie asortymentem, łączymy zdjęcie i opis produktu, a także ułatwiamy tworzenie ofert handlowych. Wszystkie rozbudowane informacje dotyczące produktów znajdą się w jednym miejscu, a Twój sklep online zyska nowe kanały sprzedaży. Funkcjonalność systemów PIM zapewnia wygodne rozwiązanie w prowadzeniu e-commerce, a korzyści z wdrożenia systemu PIM trwale zmieniają perspektywę biznesową.
Korzyści z PIM w codziennej pracy:
- zarządzanie informacją produktową w systemie PIM pozwala na gromadzenie danych i bezpośredni do nich dostęp w jednym miejscu,
- przyspieszenie i usprawnienie pracy dzięki PIM w poszerzeniu kanałów udostępniania danych produktowych,
- bieżąca aktualizacja ważności informacji produktowej dla klienta,
- segregacja danych produktowych i łatwe filtrowanie informacji,
- informacje zarządzane przez system PIM są zawsze pod ręką i przekazują pełne dane produktowe.