20 lutego 2023
System realizacji umów
System realizacji umów to wygodne narzędzie do stosowania w wielu branżach biznesu. Korzystaj z profesjonalnego oprogramowania dla firm finansowych, księgowych oraz handlowych, który będzie skutecznie monitorował zakres i terminowość wykonanych zadań.
Spis treści:
- Nowoczesne rozwiązania biznesowe
- Automatyczna kontrola
- Wygodna księgowość
- Szybkie rozliczanie umów retro
- Co zapewnia system realizacji umów
Nowoczesne rozwiązanie biznesowe
Posiadanie przedsiębiorstwa obsługującego dużą liczbę klientów wiąże się najczęściej z mnogością umów, a także z ich późniejszą, rozbudowaną obsługą. Po zawarciu umowy konieczne jest przestrzeganie jej pośrednich i końcowych postanowień, terminowość działań oraz rozliczeń. Przede wszystkim dotyczy to zakresu pracy biur księgowych, firm handlowych oraz finansowych. Aby sprostać wszystkim kryteriom niezbędnym dla udanej współpracy, należy bardzo dokładnie kontrolować wszystkie aspekty realizacji podpisanych warunków. W przypadku posiadania dużej ilości umów, jest to niestety bardzo uciążliwe. Rozwiązaniu najczęstszych problemów sprzyja zdecydowanie wsparcie się intuicyjnym systemem, który właściwie zoptymalizowany będzie dokładnie monitorował obowiązkowy zakres czynności i ich terminowość. Przeczytaj o dostępnych możliwościach systemu od Certusoft i sporej ilości zalet związanych z wprowadzeniem go do swojego biura.
Automatyczna kontrola
Decydując się na system realizacji umów, możesz być spokojny, że nie przegapisz żadnego ważnego terminu określonego w zawartych umowach. System, po wprowadzeniu danych oraz warunków umowy, sam kontroluje status ich wypełnienia. Działa jak Twoja prawa ręka, czuwająca nad całością realizowanych działań biznesowych. Przypomina o zbliżającym się terminie wykonania ważnych procesów handlowych oraz dokonania płatności, a także generuje przypomnienia dla przełożonych oraz pracowników odpowiedzialnych za zlecone zadania. Co ważne, przypomnienia te są wysyłane jednorazowo lub cyklicznie, w zależności od ustalonych warunków. Ta podstawowa funkcja działa w spójności z postanowieniami samej umowy, jak i powiązanej z nią dokumentacji. Do Ciebie należy jedynie poprawne wprowadzenie danych, a całą resztą przetwarzania informacji zajmuje się system, automatycznie informujący Cię o konieczności przeprowadzenia działań. To tak, jakbyś miał w biurze dublera, który zdejmuje z Ciebie część obowiązków.
Wygodna księgowość
W przypadku prowadzenia księgowości dla firm i instytucji niezwykle ważna jest zgodność wykonania z postanowieniami zawartymi w umowie. Niewywiązanie się z jej warunków może nadszarpnąć reputację i obniżyć poziom zadowolenia klientów. Chcąc wykonywać swoje usługi profesjonalnie, na takie błędy nie możemy sobie pozwolić. Aby w łatwy sposób kontrolować wszystkie ustalenia, warto zdecydować się na narzędzie, które w naprawdę intuicyjny sposób wesprze nas w prowadzeniu wysoko profesjonalnej księgowości. System pozwala na przypisanie zadań do właściwego opiekuna klienta oraz weryfikację ich wykonania. Jeśli pojawi się błąd, system od razu nas o tym poinformuje. Znacznym ułatwieniem dla księgowości są również automatycznie generowane powiadomienia dla klientów, np. o zbliżającym się terminie płatności lub konieczności realizacji obowiązku podatkowego wraz z określeniem jego statusu. W wygodny sposób usprawnia to komunikację między księgowością a klientami, przyczyniając się do wyższego poziomu zadowolenia ze współpracy.
Szybkie rozliczanie umów retro
Systemowe narzędzie zaproponowane przez Certusoft zdecydowanie usprawnia również rozliczanie umów powiązanych rabatami retrospektywnymi. Automatycznie kontroluje on wykonanie warunków umowy na podstawie dokumentacji dotyczącej procesów handlowych. Decydując się na wspomniany system, zyskujemy przede wszystkim narzędzie analityczne i rozliczeniowe, niezwykle pomocne w prowadzeniu wyżej wymienionej działalności. Monitoruje on poprawne rozliczanie ustalonych rabatów, w oparciu o wytyczne związane z obrotem towarów oraz typ transakcji (sprzedaż, zakup), wyszczególnione w umowie. System dodatkowo prognozuje nam przyszłe rabaty zakupowe i sprzedażowe, a także raportuje rozliczone umowy. To duże ułatwienie dla branży, która posiadając wiele partnerów biznesowych, na bieżąco jest zobowiązana kontrolować wartość udzielanych rabatów zgodnie z indywidualnymi warunkami umowy. Dzięki dokładnej kontroli systemu, zyskujemy przejrzystość dla poszczególnych transakcji, co przekłada się na znaczne przyspieszenie w relacjach i ustaleniach handlowych.
Co zapewnia system realizacji umów?
- stałą kontrolę realizacji warunków umów finansowych, handlowych i księgowych,
- terminowość wykonania zadań dzięki bieżącym powiadomieniom,
- szczegółową realizację obowiązków określonych w umowie,
- wysyłkę wiadomości do klientów o zobowiązaniach podatkowych i ich aktualnym statusie,
- generowanie faktur za wykonane usługi.