Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Polityka prywatności
11 maja 2023
Udzielając promocji lojalnościowych, masz większe szanse na nawiązanie długofalowych relacji biznesowych.
Spis treści:
Oferta konkurencyjna każdej branży jest na tyle wysoka, że obecnie należy sięgać po nowe możliwości marketingowe, które stworzą przyjazne środowisko zakupowe dla Twoich klientów. Pomocne w tym zadaniu są z pewnością skuteczne programy lojalnościowe dostępne dla klientów w formie aplikacji mobilnych i zarejestrowanych kont na portalach sprzedażowych, które zastąpiły do niedawna używane karty lojalnościowe.
Są one narzędziem pozwalającym na uzyskanie realnej, stałej lojalności konsumenckiej, a także – połączone z dobrze przeprowadzoną kampanią marketingową – perspektywą na zyskanie nowej grupy konsumentów. Programy lojalnościowe, stworzone spójnie z systemem ERP, posiadają przede wszystkim funkcję tworzenia spersonalizowanych ofert i nagród, dopasowanych do preferencji zakupowych oraz danych historycznych stałych klientów. Dobrze zaplanowana strategia marketingowa to szansa na korzystną decyzję konsumentów, końcowo prowadząca do uzyskania pożądanych zysków, ustabilizowania pozycji rynkowej oraz budowania większej atrakcyjności marki.
Korzystając z głównego systemu ERP, posiadasz możliwość uruchomienia programu lojalnościowego, dostosowanego do planów sprzedażowych oraz do indywidualnych celów polityki biznesowej Twojej firmy. System ERP umożliwia zebranie danych konsumenckich o uczestnikach programu lojalnościowego i planowanie kampanii nagród bez konieczności udziału specjalistów branży IT. System samodzielnie przeprowadza niezbędne analizy i w przejrzystej formie przedstawia ich wyniki. Dzięki temu możesz lepiej wykorzystać zasoby finansowe firmy i skierować je na inne cele biznesowe. W skonfigurowanym module możesz swobodnie korzystać z danych sprzedażowych w jednym miejscu, dostępnym z okna przeglądarki internetowej. Kiedy masz przygotowaną strategię promocyjną, opartą na wspomnianych analizach, możesz jednym kliknięciem wygenerować atrakcyjny program lojalnościowy lub zaplanować go z odpowiednim wyprzedzeniem. To duże ułatwienie – program działa według przewidzianych planów marketingowych i ustalonych terminów. Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem programu lojalnościowego do systemu ERP, dział specjalistów Certusoft z cierpliwością i życzliwością wyjaśni wszystkie interesujące Cię zagadnienia.
Przede wszystkim będzie to obsługa branży B2B oraz B2C. Obsługując wielu kupujących oraz współpracując z partnerami handlowymi, zyskujesz sprawne narzędzie do zarządzania marketingiem lojalnościowym. Dzięki niemu poziom obsługi klienta staje się sprawnie działającym systemem partnerskim i zapewnia gwarancję satysfakcji obu stron. Spersonalizowany program lojalnościowy prowadzi politykę sprzedażową ukierunkowaną na realizację potrzeb konsumenckich, a także podnosi status przedsiębiorstwa. Dzięki niemu możesz zyskać nowych partnerów biznesowych inwestycyjnie niskim kosztem. W jaki sposób?
Z tego powodu warto opierać ofertę dla klienta na takich systemach rabatowych, aby była ona długofalowa i generowała bonifikaty rosnące wraz z każdym ruchem zakupowym klienta. Obsługa programów lojalnościowych od Certusoft jest przede wszystkim bardzo intuicyjna i nie wymaga większego wysiłku. Automatyczne funkcje dostępne w programie nagród przyspieszają realizację założonych celów dotyczących utrzymania klientów oraz generują możliwości zachęcenia nowych konsumentów do wzięcia udziału w lojalnościowym programie klubowym.